FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Warhammer2 - Nowy Świat - zapis/info
Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Astro 12 Strona Główna » RPG » Warhammer2 - Nowy Świat - zapis/info
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kristof
The A-Team



Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 566
Przeczytał: 0 tematów


Skąd: Biskupice

 Post Wysłany: Nie 2:54, 21 Lut 2010    Temat postu: Warhammer2 - Nowy Świat - zapis/info

Więc tak, zapewne wiecie że super dobry w pisaniu nie jestem jako MG na pewno nie dorównam Carchorowi, ale mam pomysł na pewną misję, połączoną ze zwiedzaniem rejonów naszej planety ( tak misja nie będzie w świecie warhammera tylko Ziemi..no takie jest założenie), jednak tutaj podobieństwo się zmieni..można dalej korzystać z ras takich jak w W2 (tych co zezwalali dla graczy) i dalej będą takie klasy tylko z pewnymi zmianami Smile osobiście wyrzucam magów i inne odchyły paranormalne ( w sposób miarę logiczny, magia jest trochę trudna ;-P ) ale za to będzie:
KAPŁAN = mag+alchemik, czyli mniej więcej ktoś za kogo mieli kapłana w średniowieczu..będzie to postać wierząca w jakieś bustwo i w zależności od głębokości wiary szerząca to albo też żyjąca z tymi zasadami kanonami (polecam wybór naszej 'Ziemskiej' religii (dowolnej) albo jakiejś z W ) dodatkowo będzie umiała leczyć rany i cóż kapłan posiada tendencje działania na psychikę człowieka, czyli lepsze zdolności manipulacyjne, do tego będzie potrafiła leczyć w pewnym stopniu przy wykorzystaniu dostępnych środków np. poskłada Ci nogę do kupy po złamaniu...
Zielarz = cóż tutaj chce się pozbyć druida jako człeka kochające lasy i wierzącego w duchy lasów (jeśli w nie wierzy jest KAPŁANEM a nie druidem) a zielarz, będzie znać się na wszystkich ziołach leczniczych, herbatach, owocach no i mojej ulubionej kawie Wink czyli np zrobi Ci kompres z odpowiednich ziół na ranę co przyspieszy gojenie ( kapłan nie zna tych sztuczek) albo da herbaty która uratuje cię od sraki ( tego też nie umie kapłan - w sumie on tylko składa kości ;-P ) Więc jakby na to nie patrzeć kapłan z druidem wyleczy cię na 100% Wink
więcej dziwnych pomysłów co do zamiany zawodu postaci nie wiedzę, wszelkie sugestie są mile widzane i praktycznie każdą rozpatrzę, podkreślam że wsio będzie dziać się w okolicach IX-XI w n.e. więc nie chciałbym mieć postaci w stylu komandos z karabinem laserowym...
Hmm co do ras, to tak jak wspomniałem te które są w warhammerze + kilka ode mnie, tak by było ciekawiej Razz
BLADE: jak sama nazwa wskazuje będzie to wampirzy-człowiek czyli Słońce mu nie grozi w nadmiarze (przebywanie bez okrycia głowy w bezchmurne dnie prowadzi do poparzeń skóry kiedy inni są zdrowi) na pewno bonusy to zwinności i siły ( nie za duże nie chciałbym mieć wampira 200000 letniego Wink ) i co jeszcze do niego, na pewno nie może zmieniać się w zwierzęta czy inne ustroiska ;-P minus potrzebuje krwi, ranny bądź przy ubytku dużej ilości krwi atakuje z pewnym dużym prawdo pierwszą napotkaną istotę...a tak raz dziennie musi wypić z 0.2l krwi, albo jak kto woli zjeść szczura ;-p aa nie będzie mógł się najeść na kilka dni do przodu Razz
co do Blade jest jeszcze jedno ale, wampiry występują w legendach więc ludzie ich nie znają, jednak cholernie się ich boją więc jeśli ktoś się dowie o tym że jest wampirem sorka cała wiocha goni z pochodniami krzyżami i czosnkiem Wink
Wilkołaków dla odmiany nie będzie za to są też w legendach i jako istoty do spotkania ;-P bardzo agresywne, zabijają wszystko co się rusza jeśli stanie im na drodze
hmm..co jeszcze..mamy zmianke o zawodzie i rasach pozostało się jakbym to widział
Więc tak rozpocząłbym ją z dniem 1 marca w standardzie jak wszystkie inne co były tutaj, wiec najpóźniej do właśnie 1 marca prosiłbym o postacie na maila...i teraz jak co piszemy to pi razy oko tak samo z tą zmianą, że jeśli robicie coś co ma być ukryte przed resztą ludu to piszecie na pw a nie kursywą maczkiem czy w inny sposób...
post raz na 2 dni w wersji minimalnej, jeśli nie zjawi się odpo w tym czasie, wsio co miała wykonać tamta osoba jest normalna szansa jej wykonania podzielona przez 2, a jeśli będzie spacer to cóż idzie i nic nie mówi....bez mojej odpowiedzi można założyć że proste czynności wykonacie w 100% z zastrzeżeniem że po otrzymaniu historii postaci każdemu odpowiem co to jest Smile (pewnie będą 2-3 takie czynności, jeszcze to przemyślę dokładnie)
Co do samej misji, to mam taki mały pomysł na początek ze startem w indiach w wiosce Biratnagar i będzie to przejście w okolice jeziora Manasarowar Smile będę starać się jak najlepiej odzwierciedlić krajobrazy itp itd..jak to zakończycie to przetransportuje się was z Indii do europy okolice Rzymu, no ale to będzie po około parunastu dniach grania ;-P dni i godziny będą uciekać w zależności od aktywności i tego czym będziecie się zajmować...jednak misję pierwszą przewiduję na 7dni (w grze) marszu w jedną stronę...takie min..
To chyba by było na tyle jeśli macie jeszcze jakieś pytania to pytajcie jeśli nie chcecie tego tu widzieć to mówcie a wszystkie pyt słać na gg lub maila postaram się w miarę szybko odpowiedzieć na nie Wink
I zapraszam do gry...


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Catch_or
Nanotechnolog



Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 653
Przeczytał: 0 tematów


Skąd: jesteś?

 Post Wysłany: Wto 21:37, 23 Lut 2010    Temat postu:

Postać wysłana.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Kristof
The A-Team



Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 566
Przeczytał: 0 tematów


Skąd: Biskupice

 Post Wysłany: Wto 16:23, 02 Mar 2010    Temat postu:

Jeśli będziecie widzieć jakieś niedociągnięcia w opisach czy pewne braki np. co powinno jeszcze się tam znaleźć, np opis postur postaci czy coś takiego, to napiszcie tutaj
Mówiąc prosto, napiszcie:
- czego brakuje w opisach
- jak opisywać postacie czy wszystkie szczegółowo czy tak jak teraz po łepkach, a jak będziecie chcieli znać więcej szczegółów odnośnie kogoś to sami zasugerujecie
- i czy przy opisie bestii odrazu opisać ją całą jak wygląda ze wszystkimi szczegółami pazurami zębami, śliną itp itd
- jak byście chcieli bym opisał teren i budynki
Smile
to tak na szybko, po prsotu dajcie mi jakiś wskazówki jak to robić Smile
albo jak chcecie mnie zjebać to też tutaj prosze Wink


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Catch_or
Nanotechnolog



Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 653
Przeczytał: 0 tematów


Skąd: jesteś?

 Post Wysłany: Wto 19:09, 02 Mar 2010    Temat postu:

Jak narazie opisy są w porządku, a skoro ja sie do niczego nie moge przyczepic to znaczy że naprawde jest dobrze.
Kilka rad odnośnie opisów. Sam mam z tym spore problemy ale wiem mniej więcej jak to powinno wyglądać.
Po pierwsze szczegółowość opisu zależy od MG. Jak chcesz możesz opisać całe miasto trzema słowami albo napisać kilka stron o jednym pomieszczeniu. Zwykle jednak wystarczą krótkie opisy skupiające się na tym co ważne i dajace ogólny pogląd. Jeśli którys z graczy stwierdzi że chce o czym ś dowiedzieć sie więcej to może napisać że jego postac sie temu przygląda.
Podczas szybkiej akcji (np walka) opisy raczej powinny być krótkie i traściwe. Walcząc o życie nie ma czasu na podziwianie widoków.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Kristof
The A-Team



Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 566
Przeczytał: 0 tematów


Skąd: Biskupice

 Post Wysłany: Wto 19:36, 02 Mar 2010    Temat postu:

heh to spaliłem teraz co do walki, macie mały referat Very Happy ale następnym razem postaram się poprawić... i dzięki za rady i uwagi ...

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Kristof
The A-Team



Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 566
Przeczytał: 0 tematów


Skąd: Biskupice

 Post Wysłany: Czw 14:02, 04 Mar 2010    Temat postu:

Nie wiem o której dziś będę w domu bądź będę miał dostęp do kompa, więc mój post może pojawić się z pewnym opóźnieniem, pewnie gdzieś w okolicach 22, może trochę wcześniej albo później...jeszcze w zależności czy będę na obserwacjach czy też nie, jeśli pojadę do borowca to mogę nie mieć czasu by coś tutaj napisać wtedy dopiero jutro po południem być coś skleił, ale pogoda zapowiada się śnieżna na dzisiejszą noc więc jest to mało prawdopodobne..
pozdrawiam i pomyślcie jakie pytania chcecie zadać ludziom tam przebywającym Wink


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Kristof
The A-Team



Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 566
Przeczytał: 0 tematów


Skąd: Biskupice

 Post Wysłany: Sob 0:45, 06 Mar 2010    Temat postu:

trochę przyspieszyłem, jak chcecie z kimś pogadać w miedzyczasie to proszę bardzo, odpowiedź na zadane pytania będzie dana w następnym poście jeśli to zmieniłoby przez was wybraną drogę zasugerujcie mi to tutaj wcześniej wtedy cofniemy się do miejsca gdzie chcecie przemyśleć coś więcej albo zmienić kierunek drogi, ale to dopiero po moim kolejnym poście,
jeśli też nie podoba się ten skok to zwróćcie mi uwagę, chcecie czegoś więcej piszcie czego wam brakuje i czego potrzebujecie Wink

W sumie to w dalszym ciągu zachęcam do grania innych, jeszcze są maksymalnie dwa miejsca wolne i czas na decyzję kilka dni kilka tzn dwa, liczbowo tylko 48h Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kristof dnia Sob 1:15, 06 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Kristof
The A-Team



Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 566
Przeczytał: 0 tematów


Skąd: Biskupice

 Post Wysłany: Pon 16:46, 08 Mar 2010    Temat postu:

tak szybkie zabicie drugiego wilka jest nagrodą za moją głupotę, orginalnie miało być tak ze Hisagi zbliżył się do Otta a wilk stał tam gdzie w sesji stoi Hisagi Smile ale cóż bywa więc wygraliście...następnym razem takiego błędu chyba nie popełnię, w sumie mam taką nadzieję ;-p

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Catch_or
Nanotechnolog



Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 653
Przeczytał: 0 tematów


Skąd: jesteś?

 Post Wysłany: Sob 12:51, 13 Mar 2010    Temat postu:

Super, jak nam obu wyjdzie to sie zderzymy pod tygrysem.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Dookie
Informatyk



Dołączył: 21 Gru 2005
Posty: 296
Przeczytał: 0 tematów


Skąd: Kostrzyn

 Post Wysłany: Sob 13:04, 13 Mar 2010    Temat postu:

Tej ja czekam az tygrys wyladuje za toba tak!

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Kristof
The A-Team



Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 566
Przeczytał: 0 tematów


Skąd: Biskupice

 Post Wysłany: Sob 21:04, 13 Mar 2010    Temat postu:

w sumie kaczor ma rację Razz bo notabene, jeśli go trafi, to tygrys praktycznie rzecz mówiąc straci cały impet i ląduje zaraz za nim albo na nim...i wtedy twoja akcja z poślizgiem kończy się albo na kaczorze, jeśli tygrys wyląduje bardzo blisko niego, albo ciut za nim przelecisz ;-p ehh nie ma to jak chwilę przed postem pouczyć kogoś o rzucie ukośnym równi pochyłej i innych bzdetach fizycznych Smile

Oceńcie którą wersję opisu wolicie Wink tak jakoś przy hisagim mnie natknęło by inaczej to napisać Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kristof dnia Sob 21:31, 13 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Catch_or
Nanotechnolog



Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 653
Przeczytał: 0 tematów


Skąd: jesteś?

 Post Wysłany: Sob 23:02, 13 Mar 2010    Temat postu:

Miecz jest najwyższej jakości a nie jakieś badziewie z żelaza czy brązu i jako taki wyginać się nie ma prawa. Jak już może się złamać ale do tego potrzeba uderzenia czymś twardym i z dużą siłą.
Zaznaczałem to zresztą na karcie postaci.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Kristof
The A-Team



Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 566
Przeczytał: 0 tematów


Skąd: Biskupice

 Post Wysłany: Nie 0:02, 14 Mar 2010    Temat postu:

nie chodziło mi o wyginanie -> zgiął ci się w nadgarstku, po prostu go nie miałeś siły utrzymać w pozycji prostej podczas zderzenia i basta, o tym że miecz może się zgiąć nie pomyślałem -> ale pamiętaj że od boku nie jest już taki wytrzymały na wygięcia i złamania -> najmocniejszy jest tylko i wyłącznie od strony ostrza, a jeśli nie wierzysz to przetestuj to z nożem kuchennym, oprzyj raz ostrze o kant stołu i sprawdź czy się wygnie a następnie bokiem -> o niespodzianka wygina się Wink
no więc sorka za nie porozumienie/niezrozumienie tego co napisałem ale nie martw się nie neguje twoje ekwipunku ani go nie osłabiam -> ale skoczył na ciebie 300kg tygrys..spodziewałeś się że go od tak przetniesz stając mu na drodze? ciesz się że nie wylądował na tobie...


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Kristof
The A-Team



Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 566
Przeczytał: 0 tematów


Skąd: Biskupice

 Post Wysłany: Wto 11:51, 16 Mar 2010    Temat postu:

sorka za to opóźnienie...było spowodowane wykończeniem organizmu przez pisanie mgr...postaram się do tego więcej razy nie dopuścić, bo nie było to tego warte Wink
sorka za bełta ale może uda się go znaleźć później na drodze, dałem 50% szans że go znajdziesz padło na 20...
A teraz tak, dookie ma futro catch_or ma mięsa tak z 3kg (wyciąłeś czy więcej)


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Catch_or
Nanotechnolog



Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 653
Przeczytał: 0 tematów


Skąd: jesteś?

 Post Wysłany: Śro 16:44, 24 Mar 2010    Temat postu:

Jak się znajdowalismy 5m od postaci a Otto szedł w punkt 4m na lewo to nie była to zbyt długa droga.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Astro 12 Strona Główna » RPG » Warhammer2 - Nowy Świat - zapis/info
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group